.

Salı, Temmuz 07, 2009

Uygun Adım Aşk 1. Bölüm Fragmanı


Uygun Adım Aşk 1. Bölüm Fragmanı izle


Uygun Adım Aşk Dizisi Konusu:
Aşkta ve savaşta herşey mübahtır sloganıyla sizlerle fox tv de buluşacak olan Uygun Adım Aşk adlı dizinin konusuna değinecek olursak;Deniz bahriyeleriyle,kara mehmetçiklerinin ufak bir kasabada bir arada yaşamalarıyla başlar.Görevleri ve adetleri farklı olduklarıdan birbirlerine ayak uyduramazlar ve anlaşamazlar.Uygun Adım Aşk dizisinde;aşklar yaşayan Piyade Üsteğmen Burcu,Deniz Üsteğmen'in yaşadıklarını konu almaktadır.
Uygun Adım Aşk 1. Bölüm Fragmanı, Uygun Adım Aşk 1. Bölüm Fragmanı İzle, Uygun Adım Aşk 1. Bölüm Fragmanı Seyret, Uygun Adım Aşk Tanıtım Fragmanı İzle, Adım Aşk 1. bölüm izle





EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu
EkleBunu RSS Ekle Butonu



0 yorum:

Yorum Gönder